Moje początki z Aliexpress

Jak większość osób interesujących się tym tematem jestem świadoma tego, że w internecie można znaleźć mnóstwo stron o tym, jak kupować na aliexpress. Okej, wiemy więc jak kupować, ale czy to wystarczy, żeby nie złościć się w momencie, kiedy otworzymy paczkę od naszych chińskich przyjaciół?
Zakupy z chińskich stron kuszą cenami i bogatą ofertą, ale czy warto na nich kupować? Już niejednokrotnie wrzucałam coś do koszyka, po czym mój mężczyzna sprowadzał mnie na ziemie mówiąc, że za tą samą cenę mogę iść i kupić to w takim czy innym sklepie. I miał rację. W każdym większym mieście znajdziemy "chiński market" czy sklep typu "wszystko po 5 zł", więc po co czekać na przesyłkę tygodniami martwiąc się czy na pewno przyjdzie i czy nie ulegnie zniszczeniu gdzieś po drodze skoro możemy wyjść z domu, wsiąść w autobus i za godzinę mieć już dokładnie to co chcemy za takie same pieniądze, jakie zapłacilibyśmy za zamówienie danej rzeczy z Chin.

Ale przyznam, że teoria to jedno, a kobieca potrzeba kupowania, zamawiania czegoś z internetu i niecierpliwego oczekiwania na paczkę to drugie. Przynajmniej tak jest w moim wypadku. Przy większym zamówieniu kolejność i czas przesyłek to dla nas niespodzianka. A niespodzianki większość z nas lubi :) Patrząc na to śmiało mogę powiedzieć, że nawet pomimo niejednokrotnie bardzo długiego czasu oczekiwania czy innych mniej przyjemnych rzeczy, z jakimi możemy się spotkać otrzymując przesyłkę, wciąż będę zamawiać i cieszyć się zawsze na widok listonosza z nowymi paczuszkami :)

Przechodząc już do konkretów - oto kilka moich pierwszych zamówień. Niestety jednej z rzeczy (która osobiście bardzo mi się podoba) nie mogę dodać, ponieważ jest to prezent i nie chciałabym zepsuć niespodzianki.

Piórnik Pokemon
Cena: $4.75
Link do aukcji
Moja ocena: 10/10
Piórnik dobrze wykonany, nitki nie odstają, jest duży/pojemny, nadruk wyraźny. Na pierwszy rzut oka nie ma się do czego przyczepić.



24 figurki Pokemon
Cena: $4.73
Link do aukcji wygasł
Moja ocena: 8/10
Liczyłam na coś nieco lepszego, natomiast za tą cenę zestaw jest okej. Czy sprawdza się jako wymarzona zabawka - tego niestety nie jestem w stanie obiektywnie ocenić.















Pojemnik na szczoteczki do zębów
Cena: $2.07
Link do aukcji
Moja ocena: 10/10
Jak za taką cenę bardzo fajny gadżet, zwłaszcza do domu, gdzie są dzieci.


Pomadki
Ceny: $0.66; $0.67; $0.93
Link do aukcji
Link do aukcji
Link do aukcji
Link do aukcji
Moja ocena:
Matowe pomadki "popfeel" - 9/10
Bardzo dobrze trzymają się na ustach. Na tyle dobrze, że ciężko je potem zmyć.
Różowe "jajeczko" - 10/10
Jak za taką cenę jestem bardzo zadowolona. Przyjemnie pachnie, delikatnie barwi.
Pomadka zmieniająca kolor - 10/10
Jak dla mnie rewelacja. Delikatny kolor, przyjemny zapach.
Pomadka - tatuaż na usta - 1/10
U mnie w ogóle się nie sprawdza i bardzo się lepi.


Zegarek Daniel Wellington
Cena: $2.55
Link do aukcji wygasł.
Moja ocena: 10/10
Zegarek super się prezentuje, przyszedł dobrze zabezpieczony, jak na razie działa bez zarzutu. Zapewne różni się od oryginału, ale jak każda taka rzecz. Mimo wszystko zdecydowanie polecam.

Maskotka Minecraft
Cena: $2.67
Moja ocena: 10/10
Jak na taką cenę maskotka super. Miękka, przyjemna. Myślę, że będzie się podobać. 
Papiloty/wałki do włosów
Cena: $0.92
Link do aukcji
Moja ocena: 9/10
Sam w sobie produkt w porządku. Są dosyć twarde, więc na noc/do spania raczej się nie nadają. Mimo wszystko działają tak, jak powinny działać :)
Etui na IPhone 4s
Cena: $0.80
Link do aukcji
Moja ocena: 9/10
Etui wygląda bardzo fajnie, natomiast przy noszeniu na telefonie delikatnie odstaje.
Magiczne gąbki
Cena: $0.75 za 10 sztuk
Link do aukcji
Moja ocena: 10/10
Absolutny numer 1 przy sprzątaniu mieszkania. Gąbki jak na razie doczyszczają wszystko.








Przesyłek było nieco więcej, natomiast część poszła już do nowych właścicieli (bo udało mi się zachęcić do zakupów kilkoro znajomych), ale wszyscy są zadowoleni i póki co nie ma żadnych zażaleń czy uwag :)  Reasumując - zakupy są proste i przyjemne, ale mimo wszystko nie zawsze opłacalne i łatwo się od nich uzależnić :) No i niestety często można dać się nabrać sprzedawcom (lub trafić na kogoś nieuczciwego), więc na to trzeba uważać, ale spokojnie - można się nauczyć unikać takich sytuacji.

Komentarze