Zaczynamy od...

Nowy dzień, a razem z nim nowy pomysł. Blog.
Od jakiegoś czasu jestem na bieżąco ze stronami, na których ludzie piszą recenzje produktów, które zakupili, bądź które zaczęli testować w ramach jakiegoś projektu, blogami o tematyce zakupów z różnych chińskich stron (m.in. www.aliexpress.com) oraz blogami/stronami, z których dowiedzieć się można o produktach, które możemy otrzymać za darmo - w formie próbek.

Skąd więc pomysł na założenie kolejnego bloga o podobnej tematyce?
W związku z tym, że za chwilę święta czy różne inne okazje, żeby zakupić coś komuś w prezencie lub zainwestować w coś dla siebie, moich aliexpress'owych zakupów jest ostatnio nieco więcej. Dodatkowo kilka dni temu przyszła do mnie przesyłka z produktem do testowania. Myśląc o tym wszystkim postanowiłam zacząć pisać.

Na tym blogu chciałabym poruszać różne tematy. Szukając inspiracji czy porad w ostatnim czasie zauważyłam (jak pewnie większość ludzi), że nie na każdy temat znajdziemy w internecie tyle, ile byśmy chcieli. Patrząc na to, jako potencjalny "poszukiwacz" różnych interesujących mnie treści w sieci chciałabym umieszczać tu to, co sama chętnie przeczytałabym na innych blogach. Mam nadzieję, że mi się to uda i że każdy będzie mógł znaleźć tu coś dla siebie.

Nie przedłużając - liczę na to, że uda mi się regularnie zostawiać na blogu coś ciekawego i dołożę wszelkich starań, żeby tak było.

Do następnego!

Aga

Komentarze