Testuję! Wiosenne projekty.

No to czas zacząć kolejne dwa projekty. Tym razem mam przyjemność testować kapsułki do prania Vizir3-in-1Pods oraz piwo Okocim.


 Okocim dotarł idealnie na majówkę, także był to doskonały moment, żeby podzielić się nim z przyjaciółmi ;)
Vizir natomiast ma szansę wykazać się tuż po ogrodowych szaleństwach!












Poza projektami też sporo się dzieje. Studia to raz, dwa to praktyki, a trzy to wszystko to, co jest pomiędzy tymi wszystkimi rzeczami. I tak na przykład wczoraj miałam okazję zobaczyć zespół Sound'n'Grace na żywo na koncercie we Wrześni - byli rewelacyjni! Do tej pory był to dla mnie po prostu zespół SnG, ale po tym, jak wczoraj ich zobaczyłam i przede wszystkim USŁYSZAŁAM zaczęłam czytać co nieco i dowiadywać się więcej na ich temat. Ich występ zrobił na mnie duże wrażenie - energia, którą przesyłają ze sceny jest niesamowita. To, jak widać, że śpiewanie sprawia im przyjemność to sama frajda dla widzów na koncertach. No i oczywiście niesamowity wokal! Przy najbliższej nadarzającej się okazji zdecydowanie wybiorę się po raz kolejny! :)


Tyle na dziś. Za jakiś czas więcej o projektach!

Do następnego!

Komentarze