Kilka projektów - Mixa, Nestle, Le Petit Marseillais, Żabka

Już nie pamiętam kiedy po raz ostatni coś tu się pojawiło, ale trochę się dzieje, a więc czas o tym napisać.
Dziś chciałabym napisać trochę, a właściwie nadrobić tematy kampanii, które miały miejsce od ostatniego wpisu. Wiele tego nie było, jednak trafiło mi się kilka bardzo przyjemnych projektów.

Jedno z nich to testowanie produktu Mixa, a konkretnie balsamu do ciała. Dostałam go w ramach testów organizowanych  przez firmę (ankieta wyskoczyła mi gdzieś na Facebook'u). No i nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolona, z produktu, który przyszło mi sprawdzić. Balsam świetnie nawilża, przyjemnie pachnie i nie uczula, co niestety często zdarza mi się w przypadku balsamów innych firm.

Inną rzeczą, którą przyszło mi spróbować były płatki śniadaniowe od Nestle. W ramach testowania dostałam wielkie pudło, w którym znajdowały się trzy paczki płatków - jedno większe i dwa nieco mniejsze, ale wszystkie równie smaczne. Mój ulubieniec z tego pudełka to płatki czekoladowe.


Kolejna kampania, której zostałam ambasadorką to kampania Żabki - w ramach tego projektu otrzymałam dla siebie oraz znajomych kupony na hot-dogi za 10gr. Nie ukrywam, że to jedna z bardziej trafionych promocji jakiegoś lokalu w ostatnim czasie.


No i ostatnia kampania, to projekt Le Petit Marseillais, ale o tym więcej z czasem, ponieważ przesyłka z produktem do testowania została wysłana dopiero dziś.

Z czasem, jeśli pojawią się inne kampanie/projekty chciałabym poświęcać im więcej miejsca na blogu. Nie mam wprawy w pisaniu na takie tematy, ale nie ukrywam, że ostatnio coraz bardziej mnie to interesuje i chciałabym spróbować swoich sił.

W takim razie na dziś to tyle, a w najbliższym czasie pojawi się więcej informacji o kampanii LPM - i być może właśnie od tego rozpocznę szersze opisywanie swoich działań.

Do następnego!

Komentarze