Adidas ADIPOWER - projekt na dobre rozpoczęcie roku

Kolejna kampania, w której mam przyjemność uczestniczyć dotyczy dezodorantów marki Adidas. Jakiś czas temu przyszła do mnie przesyłka z produktami do testowania i od tego czasu codziennie sprawdzam jak poradzą sobie one w różnych sytuacjach.



Kiedy okazało się, że będę testować kolejny dezodorant oczywiście bardzo się ucieszyłam, ale patrzyłam też na to z dystansem, ponieważ od dawna używam tylko dezodorantów w kulce. Mimo to (tak jak w przypadku poprzedniego testu z Le Petit Marseillais) postanowiłam się przełamać i sprawdzić czy być może tym razem znajdę coś, co podpasuje mi bardziej niż to, czego używam na co dzień. No i okazało się, że nie tylko się nie zawiodłam, ale też bardzo pozytywnie zaskoczyłam. Dezodorant Adidas Adipower ma przyjemny, świeży zapach i co bardzo ważne nie zostawia śladów na ubraniach. Dodatkowo zarówno wersja męska jak i damska ma estetyczne i wygodne w użytkowaniu opakowanie.

Po teście, który trwał niecały miesiąc mogę zdecydowanie stwierdzić, że jest to produkt godny polecenia i taki, do którego sama chętnie wrócę.

Ogólna ocena:
Zapach damski - 10/10
Zapach męski - 10/10
Działanie - 10/10
Wygląd i wygoda w użytkowaniu - 10/10

Podsumowując: gdyby ktoś szukał dobrego dezodorantu, który da gwarancję świeżości i przyjemnego zapachu na długo polecam Adidas Adipower 72h :)

Do następnego!

Komentarze