Co znalazłam w swoim pudełku? - 120 lat Schwarzkopf

Z okazji 120 urodzin firmy Schwarzkopf Shinybox wypuściło pudełka Create Your Style, w których znalazły się produkty do włosów. Pudełka można było dostać za 49zł, ale w ramach subskrypcji była szansa na otrzymanie kodu rabatowego, który uprawniał do zakupu pudełka za 19zł. Wartość pudełka to 100 zł.

I jeśli chodzi o moją opinię to 49 zł nie chciałabym za to dać (ja kupiłam za 19zł), natomiast ta niższa kwota jest okej. Nie jest to kwestia tego, że produkty mi się nie podobają, tylko niektórych po prostu nie użyję, więc szkoda by mi było na nie pieniędzy również w sklepie gdyby były w promocji.

Cała zawartość pudełka prezentuje się tak:


Tak samo jak w przypadku regularnych pudełek Shinybox do tego również dołączona jest karta ze spisem oraz cenami wszystkich produktów. Pudełko różni się od zwykłego dwiema rzeczami: wszystkie produkty, które się w nim znajdują są tej samej marki (co jest logiczne, skoro pudełko jest urodzinową edycją od Schwarzkopf) i każda z osób, które je zamówiły otrzymała te same kosmetyki, różniące się ewentualnie kolorem (w przypadku farb do włosów). 

Karta ze spisem kosmetyków z tego pudełka.

Co konkretnie znajduje się w pudełku:
1. Szampon Schauma Nature Moments Indonezyjska woda kokosowa i kwiat lotosu - produkt pełnowymiarowy, cena: 8,99zł/400ml


2. Odżywka Gliss Kur Supreme Lenght - produkt pełnowymiarowy, cena: 11,99zł/200ml


3. Lakier Taft 7 Days - produkt pełnowymiarowy, cena: 13,99zł/250ml


4. Farba #purecolor - żelowa trwała koloryzacja - produkt pełnowymiarowy, cena: 26,99zł/szt

Odcień 4.6 Ciemna czekolada

5. Live Color Spray (makijaż do włosów w spray'u - produkt pełnowymiarowy, cena: 26,99zł/120ml


6. Suchy szampon got2b Fresh It Up Extra Fresh - travel size, cena produktu pełnowymiarowego: 18,99zł/200ml



*Wszystkie ceny i informacje podane przy poszczególnych produktach pochodzą z gazetki ze spisem kosmetyków, która znajdowała się w pudełku.

Jeśli chodzi o moją opinię dotyczącą kosmetyków znajdujących się w pudełku to ogólnie jestem zadowolona, chociaż farba i lakier raczej powędrują dalej :)
Suchych szamponów używam od dawna i cieszę się, że będę mogła wypróbować kolejną markę, ponieważ tej jeszcze nie miałam okazji testować. Najbardziej ciekawa jestem szamponu, ponieważ pachnie przepięknie i będzie pierwszą rzeczą, która pójdzie w ruch. Spray do włosów poczeka na jakąś okazję albo na lato, bo wtedy kolor czerwony (który otrzymałam) będzie mógł wyjść spod czapki i pokazać się światu.

Jeśli macie ochotę zainwestować w takie pudełko zapraszam tutaj. :)

Ja tymczasem oficjalnie rozpoczynam testowanie, a opinią (mam nadzieję jak najlepszą) podzielę się wkrótce.

Do następnego!

Komentarze